Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2014 08:38 - СЛЕД ДЪЖДА
Автор: hadjito Категория: Изкуство   
Прочетен: 378 Коментари: 0 Гласове:
0



СЛЕД ДЪЖДА

     Аз с отразена светлина на слънцето от локвите дъждовни сега ви пиша тези редове. Отмина онзи предпотопен дъжд от който подгизна цялата земя и ставите, измъчени от неговата хладна влага, проскърцваха болезнено с познати ревматични звуци. Дъждът отмина, но още чувам хриптенето на облачната гръд и виждам още езици огнени небето да разкъсват. Да можеше дъждът натрупаната шлака и в душите да измие и негативите от битието ни… Да можеше, ама не може.
      Успяваме все още някак света с очите си и в тях да го преобразяваме, но ми се иска с делата и постъпките си да го правим. Дъждовни локви покрай мен, блестят на слънцето като монети сребърни в напуканите черни длани на бедняк, сдобил се някак неочаквано и изведнъж с надежди и мечти.
Подвластен на илюзиите си и на видения в следобедните изпарения аз крача бавно под оцеждащите се от капките дървета и слънце на надеждата блести от хоризонта чист и нов в очите ми. Вървя по дирята провлачена на дните. Те вече окъсяват, в настъпващата есен, но аз не съм забравил, че те за гладните дваж по-дълги стават.
      Дъждът е благослов и наказание – измива той, но също може и добре да цапа и оплесква всичко над което пада – познавам двойствената му дълбока същност. Дъждът е благослов, но мярката загубил се превръща в бедствие жестоко, водата му обезумяла в лудостта си и живот отнема, събаря къщи и прегради всякакви, без покрив хора вече не веднъж и дваж остави.
      Но аз сега ви пиша с уловена светлина от слънцето с писалка златна по гладката повърхност на водата и съм изпълнен с оптимизъм. Дъждът отмина. Дали да го запомним с лошото или с доброто!?...







Тагове:   след дъжда,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7205160
Постинги: 8464
Коментари: 1794
Гласове: 4329
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930