Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2010 10:19 - В ПРИКАЗНИЯ ДОМ
Автор: hadjito Категория: Изкуство   
Прочетен: 501 Коментари: 0 Гласове:
1




В ПРИКАЗНИЯ ДОМ

   Облаците развяват бели поли над слънчевия връх, омаяни от коприненото шумолене на тревата. Те не си поставят, като мене, невъзможни цели, да се научат да говорят с птиците, цветята и дърветата. Небесният им път, подвластен на капризите на вятъра, е криволичещ и неясен, какъвто е и нашият житейски път.
       Една пътека, виеща се в тревите, ме води към от­давна разпиления ми тук детски смях. Над мене нацъф­телите акации са пренаселени от пчелното жужене. В съня на листата им, докоснали белотата на облаците, са скрити всичките копнежи на деня. А там, на височина­та, се намира приказния дом на спомените, където сен­ките на преживяното, прелитат като пъстрокрили пе­перуди от цвят на цвят, в градината на миналото. В невидимия дом, в пещта на настоящето, поръсен с вку­сните подправки на миналото, се пече най-вкусният хляб. Отминалите дни ще ме посрещнат с него, когато стигна там. Ще си отчупя къшей хляб и ще го натопя в меда на бъдещето, за да усетя невероятния вкус на настоящето. И няма да забравя да поканя на трапезата си облаците — прекрасните ми спътници до приказния дом.

 


Тагове:   дом,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7196552
Постинги: 8464
Коментари: 1794
Гласове: 4329
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930