Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2022 14:26 - "Няма такъв смях"...
Автор: merlin1968 Категория: Забавление   
Прочетен: 5850 Коментари: 40 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ... Рече тиквичката маскирана като "библиотекарка" и ни поднесе поредната порция простотия. Да, не е смешно за нормалните хора с чувство за хумор, поради което и искам да се извиня на читателите. Да се присмиваш на хора с природно ощетени глави е чалга хумор. От друга старана, ако пък човек не им се смее, то какво трябва да ги прави?
- "Сега следвайте хронологията" - каза пълната с кухост тиквичка.

image

Колко умствено ощетен трябва да е човек с две висши и трири чужди езика (без в това число да включваме задължителния за днешното време английски), та да не знае, че авторството не се определя от това, кога той е чел някакви статии?  Останалите са чували, че за целта има патенти, като да речем, ето този: 
https://new.fips.ru/registers-doc-view/fips_servlet?DB=RUPAT&DocNumber=2770237&TypeFile=html

image

После, колко празна кратуна трябва да има човек под шапката си, та да си мисли, че е всезнаещ и, че ако нещо не фигурира като знание в празната му чутура, то не съществува в природата?... Но има такива сред нас.. оф, поне да не бяха споменавали за висшето си техническо образование:

image
Мила моя, сладка, празна кратунке, да ти се обяснява какввото и да било е „causa perduta“, но ето тук някой се е опитал да ти обясни, ако искаш се опитай да го разбереш, въпреки, че това също е „causa perduta“
https://gnssplus.ru/articles/innovatsii-v-novoy-gnss-antenne-dlya-vysokotochnykh-izmereniy.html
И нататък, още:

image

Ако... ако светът не бе реалност, а просто "ако", то ти тиквичке зелена, щеше да си това за което се мислиш, а аз щях да съм супермен. За съжаление, докато в държавата няма адекватна образователна политика и сито което да отсява кратуните, то страната ни ще бъде бостан от празни тикви с по две висши.

И накрая кратунке, да те поздравя с новия ти аватар. Символиката явно е феминистка - млада, умна и еманципирана кратунка, стъпила върху старото мъжленце... Ми, бъди още по-разкрепостена, не се срамувай, седни върху детелинката и ми почети от Кама Сутра...










Гласувай:
14



1. marana69 - .....мерлинее, добре, че си ти..
25.05.2022 16:09


да, разбудиш,умрялата..блокова страаССт...
релевантно, и многооо, смяхххх.. смяяххх...смяххх..

ша ти крадна...Тикватаа..многоо ме накеффи.тенкС...
цитирай
2. petgrig - Характерно за
25.05.2022 16:25
троловете на путин е че ръсят обиди на кило, но в аргументите ги няма никакви. Този пост е яркото доказателство за това.
ПП Имам пост за финландската журналистка дето разказва какво е препатила от троловете на путин. Дано поне на теб да ти плащат повече от броени копейки. Щото или си от тях или от полезните идиоти.
цитирай
3. librarian - :-):-):-)
25.05.2022 16:35
"Колко умствено ощетен трябва да е човек....."
Ами ето сега ще Ви покажа колко!
Пък нека отсъждат тези, които разбират от техника, те да Ви се смеят колко сте зле! :-):-)
цитирай
4. librarian - Готово, макар и наполовина. :-):-):-)
25.05.2022 16:57
https://librarian.blog.bg/izkustvo/2022/05/25/quot-za-prirodno-oshtetenite-glavi-s-chalga-humor-quot-.1819711

Четете, образовайте се и се "смейте". :-):-) Наполовина. :-):-)
А по-късно и за глупостта Ви по отношение на "високоточните антени", където в предложената от Вас статия се говори нещо коренно различно! :-):-)
цитирай
5. sparotok - !
25.05.2022 17:26
Сещам се за една мисъл на Джордж Бърнард Шоу: "Само 2% от хората мислят, 3% си мислят, че мислят, а останалите 95% по-скоро ще умрат, отколкото да започнат да мислят. "

Ти спадаш към групата от 2%, а дамата библиотекарка (ако е дама разбира се) е съвсем друга категория - от хората, за които пастичките са важни :)
цитирай
6. petgrig - Сещам се за една мисъл на Джордж Б...
25.05.2022 17:28
sparotok написа:
Сещам се за една мисъл на Джордж Бърнард Шоу: "Само 2% от хората мислят, 3% си мислят, че мислят, а останалите 95% по-скоро ще умрат, отколкото да започнат да мислят. "

Ти спадаш към групата от 2%, а дамата библиотекарка (ако е дама разбира се) е съвсем друга категория - от хората, за които пастичките са важни :)


Хаааааа:)))))))))))))))))))))))))))))))
Посмещището траколог осмивано от всички сериозни учени нали нямаше повече да пише тук?
цитирай
7. radostinalassa - Пелтекът petgrig не знае, че кирилицата е донесена от...
25.05.2022 17:34
уж от македонските земи от Охридската книжовна школа, която е българска. Т.е. от българските земи. И този си позволява да обижда историците. Купен соросоид.





цитирай
8. sparotok - :)
25.05.2022 17:36
petgrig написа:
sparotok написа:
Сещам се за една мисъл на Джордж Бърнард Шоу: "Само 2% от хората мислят, 3% си мислят, че мислят, а останалите 95% по-скоро ще умрат, отколкото да започнат да мислят. "

Ти спадаш към групата от 2%, а дамата библиотекарка (ако е дама разбира се) е съвсем друга категория - от хората, за които пастичките са важни :)


Хаааааа:)))))))))))))))))))))))))))))))
Посмещището траколог осмивано от всички сериозни учени нали нямаше повече да пише тук?


Мисля, че изказването на Шоу може да се допълни - "Само 2% от хората мислят, 3% си мислят, че мислят, а останалите 95% по-скоро ще умрат, отколкото да започнат да мислят... но пък умеят да попиват злоба и винаги реагират първосигнално. "
цитирай
9. petgrig - Сещам се за една мисъл на Джордж Б...
25.05.2022 17:39
sparotok написа:
petgrig написа:
sparotok написа:
Сещам се за една мисъл на Джордж Бърнард Шоу: "Само 2% от хората мислят, 3% си мислят, че мислят, а останалите 95% по-скоро ще умрат, отколкото да започнат да мислят. "

Ти спадаш към групата от 2%, а дамата библиотекарка (ако е дама разбира се) е съвсем друга категория - от хората, за които пастичките са важни :)


Хаааааа:)))))))))))))))))))))))))))))))
Посмещището траколог осмивано от всички сериозни учени нали нямаше повече да пише тук?


Мисля, че изказването на Шоу може да се допълни - "Само 2% от хората мислят, 3% си мислят, че мислят, а останалите 95% по-скоро ще умрат, отколкото да започнат да мислят... но пък умеят да попиват злоба и винаги реагират първосигнално. "

Хайде да те поправя - реагират АДЕКВАТНО! С всичките ти претенции би ли показал от кои среди занимаващи се сериозно с история имаш признание? Или ти стига блог.бг пък и не целия а неколко като Детелинчо?
цитирай
10. merlin1968 - троловете на путин е че ръсят обиди ...
25.05.2022 17:45
petgrig написа:
троловете на путин е че ръсят обиди на кило, но в аргументите ги няма никакви. Този пост е яркото доказателство за това.
ПП Имам пост за финландската журналистка дето разказва какво е препатила от троловете на путин. Дано поне на теб да ти плащат повече от броени копейки. Щото или си от тях или от полезните идиоти.

По-лош от полезния идиот е само безполезният идиот. Ако в цялия си блог и коментари ми намериш един твой аргумент за каквото и да било, ще кажа на библиотекарката да те цунка от мен.
цитирай
11. merlin1968 - https://librarian. blog/izku...
25.05.2022 17:48
librarian написа:
https://librarian.blog/izkustvo/2022/05/25/quot-za-prirodno-oshtetenite-glavi-s-chalga-humor-quot-.1819711

Четете, образовайте се и се "смейте". :-):-) Наполовина. :-):-)
А по-късно и за глупостта Ви по отношение на "високоточните антени", където в предложената от Вас статия се говори нещо коренно различно! :-):-)

Наполовина:))) Защо тази припряност? Сама си отговори, аз знам отговора:)
цитирай
12. merlin1968 - Сещам се за една мисъл на Джордж Б...
25.05.2022 17:51
sparotok написа:
Сещам се за една мисъл на Джордж Бърнард Шоу: "Само 2% от хората мислят, 3% си мислят, че мислят, а останалите 95% по-скоро ще умрат, отколкото да започнат да мислят. "

Ти спадаш към групата от 2%, а дамата библиотекарка (ако е дама разбира се) е съвсем друга категория - от хората, за които пастичките са важни :)

В блога са се събрали всички влизащи в категорията 3%. А аз гледам много да не мисля, че някак ми става тъжно.
цитирай
13. merlin1968 - Сещам се за една мисъл на Джордж Б...
25.05.2022 17:57
petgrig написа:
sparotok написа:
Сещам се за една мисъл на Джордж Бърнард Шоу: "Само 2% от хората мислят, 3% си мислят, че мислят, а останалите 95% по-скоро ще умрат, отколкото да започнат да мислят. "

Ти спадаш към групата от 2%, а дамата библиотекарка (ако е дама разбира се) е съвсем друга категория - от хората, за които пастичките са важни :)


Хаааааа:)))))))))))))))))))))))))))))))
Посмещището траколог осмивано от всички сериозни учени нали нямаше повече да пише тук?

Извинявай, ти кой сериозен учен осмиващ sparotok познаваш?
А иначе, той за съжаление отдавна не пише тук, заради такива като теб. Теб впрочем, ако си забелязал и аз не те коментирам, ти си тъп и безличен, а това въобще не предизвиква реакция, дори насмешка.
цитирай
14. petgrig - Сещам се за една мисъл на Джордж Б...
25.05.2022 18:02
merlin1968 написа:
petgrig написа:
sparotok написа:
Сещам се за една мисъл на Джордж Бърнард Шоу: "Само 2% от хората мислят, 3% си мислят, че мислят, а останалите 95% по-скоро ще умрат, отколкото да започнат да мислят. "

Ти спадаш към групата от 2%, а дамата библиотекарка (ако е дама разбира се) е съвсем друга категория - от хората, за които пастичките са важни :)


Хаааааа:)))))))))))))))))))))))))))))))
Посмещището траколог осмивано от всички сериозни учени нали нямаше повече да пише тук?

Извинявай, ти кой сериозен учен осмиващ sparotok познаваш?
А иначе, той за съжаление отдавна не пише тук, заради такива като теб. Теб впрочем, ако си забелязал и аз не те коментирам, ти си тъп и безличен, а това въобще не предизвиква реакция, дори насмешка.

Ти Детелично си просто един ник сиреч едно нищо. Така че дали ще коментираш при мен или не няма никакво значение. А Спароток извън този блог е НИКОЙ! Даже и в него му се присмиваха доста хора на воля.
цитирай
15. merlin1968 - Сещам се за една мисъл на Джордж Б...
25.05.2022 18:08
petgrig написа:
merlin1968 написа:
petgrig написа:
sparotok написа:
Сещам се за една мисъл на Джордж Бърнард Шоу: "Само 2% от хората мислят, 3% си мислят, че мислят, а останалите 95% по-скоро ще умрат, отколкото да започнат да мислят. "

Ти спадаш към групата от 2%, а дамата библиотекарка (ако е дама разбира се) е съвсем друга категория - от хората, за които пастичките са важни :)


Хаааааа:)))))))))))))))))))))))))))))))
Посмещището траколог осмивано от всички сериозни учени нали нямаше повече да пише тук?

Извинявай, ти кой сериозен учен осмиващ sparotok познаваш?
А иначе, той за съжаление отдавна не пише тук, заради такива като теб. Теб впрочем, ако си забелязал и аз не те коментирам, ти си тъп и безличен, а това въобще не предизвиква реакция, дори насмешка.

Ти Детелично си просто един ник сиреч едно нищо. Така че дали ще коментираш при мен или не няма никакво значение. А Спароток извън този блог е НИКОЙ! Даже и в него му се присмиваха доста хора на воля.

Виж сега, аз съм нищо, той е нищо, това предполага, че ти се имаш за нещо. Е, ако ти си нещо, то аз се радвам, че съм нищо.
А това, че доста хора са се присмивали на някого, на когото, десетки пъти повече хора са се възхищавали, говори лошо за присмиващите се. Но аз така и не разбрах, кои сериозни историци присмиващи се на Спароток познаваш ти?
цитирай
16. petgrig - Хайде
25.05.2022 18:18
първо ти отговори на въпроса ми дали някой в тези среди ИЗОБЩО го приема сериозно? Може ли тоя многознайко да покаже признанията си от сериозни исторически среди?
И вЕрвай ми, повече съм от тебе и то доста. Просто реших да съм анонимен заради мръсници като теб:(
цитирай
17. zlika - merlin1968,
25.05.2022 18:24
да се подиграваш с луд е грях.
цитирай
18. librarian - Момчета, защо се надпирате и надвиквате и то извън темата??
25.05.2022 18:29
Ами коментирайте по темата!
Аз например каквото имах НАКРАТКО да кажа, го казах в постинга си, отговор на този и хайде някой да ме обори в правотата на казаното де?
sparotok, Вие? Вие с какво от казаното от мене не сте съгласен и да видя как ще ме оборите?
После: Ако Вие сте историк, то какво Ви разбира главата от техника? :-):-) Ами давайте, ако се чувствате засегнат, че убедително ще Ви направя сам да си говорите в области техника или икономика, да се пробваме! За история с никого не бих се хванала на "състезание", но за посочените две дисциплини, определено малко от хората тук мисля, че ще могат да ми излязат! :-):-):-)

Та, sparotok, Вие прочетохте ли постинга ми, аргументите ми в него, след това и коментарът ми към getmans1 и за какво бихте се наели да ме оборите?
цитирай
19. librarian - Ах, да! И още нещо, смешното ми детелинче на кака! :-):-)
25.05.2022 18:38
В края на репликата си към getmans1 казвам нещо и за прочитите и плюсовете! :-):-)
Прочетете го и го осмислете, за да не се излагате и с това! :-):-)
Защото когато 11 плюса и 200-300 прочита ги получавате за 2-3 часа и то вечерни и когато ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ПУБЛИКУВАЛИ получават по 3-4 плюса и 20-30 прочита! И след това Вие получавате още 8 плюса и нови 300-400 прочита за няма и 2 дни, то нормалната логика е, че или точно Вие (лично и не) сте с кохортата от фейкови профили, които се опитвате да припишете на други или точно Вашата групичка тук живее, а не както и това се опитвате да припишете на други!
Та, детелинчо, кака, 500-600 прочита за 2-3 дни НЯМА КАК да се получат тук много-много отдавна! Това означава или всичките Ви да речем 10 съидейници да Ви прочетат по 5-6 пъти, или знаете какво. Ако е второто, то срам за Вас лично! :-):-) Ако е второто, то жалки ставате всичките там съидейници и точно Вие тук живеете! :-):-)

Аз моите 200-250 средно прочита ги получавам за 4-5 дни, а средно 10тината си одобрения, за поне две седмици! И мога да назова профилите които ме четат и ми гласуват и те да потвърдят или отрекат и то с преценката на околните истински ли са или не. А Вие, детелинчо, кака? :-):-)
цитирай
20. librarian - И последно с обяснението за албанските реотани, че "наполовина" казваше, че репликата ми в постинга ми е половината към онзи момент.
25.05.2022 19:06
Детелинчо:
Мила моя, сладка, празна кратунке, да ти се обяснява какввото и да било е „causa perduta“, но ето тук някой се е опитал да ти обясни, ако искаш се опитай да го разбереш, въпреки, че това също е „causa perduta“
https://gnssplus.ru/articles/innovatsii-v-novoy-gnss-antenne-dlya-vysokotochnykh-izmereniy.html

Младата и красива :-):-):-) аз:
Последвам аз прилежно :-):-) линка и о, смях, там четем:
"В конструкции антенны VeroStar были использованы....."
Тоест, руSSкие снова используют Запад! :-):-) Защото услужливият google ни подсказва да се посмеем с детелинчо и с това, че технологията VeroStar™ Е АМЕРИКАНСКА!
Същото е и с Dorne & Margolin, която също Е АМЕРИКАНСКА!

Та пък колко вече ВЕЛИКИТЕ :-):-):-) Съединени американски щати да разрешат на руSSия да произведе нещо по тяхна технология?
Ммммммммм? :-):-)

Да не говорим, че там изобщо НЕ СЕ ГОВОРИ за ВИСОКОТОЧНА антена и такова понятие проумейте, детелинчо, ЧЕ НЯМА!
цитирай
21. radostinalassa - Доколкото е установено, че човек не мисли...
25.05.2022 19:28
точно с мозъка си, а повишен разход на глюкоза при мисленето е уст. само в епифизата, то по - важна е големината на мозъчните полета и броя им, или соя на човека. Така, че едва ли при етническите българи този % е 2.






цитирай
22. notfun - ...Биби, Биби, сладкаа, и аз се Чудя, що нямам..300.помпа/ и 20се,симпатизанти....
25.05.2022 19:43
сигур, Третото Ви виШе, е ' МеждуЗвездна ТеатроЛогия на хаотичните, индиферентни
елементарни частици, в Хаоса'..
брава,за ай ку ку то,186..

19. librarian - Ах, да! И още нещо, смешното ми детелинче на кака! :-):-)
18:38
В края на репликата си към getmans1 казвам нещо и за прочитите и плюсовете! :-):-)
Прочетете го и го осмислете, за да не се излагате и с това! :-):-)
цитирай
23. merlin1968 - първо ти отговори на въпроса ми дали ...
25.05.2022 20:13
petgrig написа:
първо ти отговори на въпроса ми дали някой в тези среди ИЗОБЩО го приема сериозно? Може ли тоя многознайко да покаже признанията си от сериозни исторически среди?
И вЕрвай ми, повече съм от тебе и то доста. Просто реших да съм анонимен заради мръсници като теб:(

Ами, ти как мислиш, след като издават книгите му и го канят в телевизионни предавания. А също така, ти естествено не знаеш, но историците ни все повече обръщат внимание на теории развивани от Спароток. Не знаеш, но редица генетични изследвания потвърдиха основната му теория за произхода ни от траките.
А с това, че си повече от мен, но не искаш да го показваш заради такива като мен:))) Сам осъзнаваш ли колко е тъпо това което пишеш? За мен и останалите си това което показваш, че си. Оправданието ти, че си голяма работа, но в блога си тъп и скучен заради такива като мен:))) че аз какво ти правя бе човече? Блесни, не ти преча.
цитирай
24. merlin1968 - да се подиграваш с луд е грях. Който е ...
25.05.2022 20:15
zlika написа:
да се подиграваш с луд е грях.

Който е безгрешен нека пръв хвърли камък... а иначе си прав.
цитирай
25. merlin1968 - Ами коментирайте по темата!Аз ...
25.05.2022 20:32
librarian написа:
Ами коментирайте по темата!
Аз например каквото имах НАКРАТКО да кажа, го казах в постинга си, отговор на този и хайде някой да ме обори в правотата на казаното де?
sparotok, Вие? Вие с какво от казаното от мене не сте съгласен и да видя как ще ме оборите?
После: Ако Вие сте историк, то какво Ви разбира главата от техника? :-):-) Ами давайте, ако се чувствате засегнат, че убедително ще Ви направя сам да си говорите в области техника или икономика, да се пробваме! За история с никого не бих се хванала на "състезание", но за посочените две дисциплини, определено малко от хората тук мисля, че ще могат да ми излязат! :-):-):-)

Та, sparotok, Вие прочетохте ли постинга ми, аргументите ми в него, след това и коментарът ми към getmans1 и за какво бихте се наели да ме оборите?

Ха ха ха, Спароток да те оборва, ти въобще не го познаваш, той не се занимава с пациенти.
Иначе миличка тиквичке моя любима, да си призная и аз много от техника не разбирам, но като гледам теб, направо почвам да се гордея с ограничените си технически познания. Да не ти отговарям на всички коментари ще го карам тук:
Първо, в статията която ти прочете от моя линк, пише точно за високоточни антени работещи с JPS и Глонас, до колкото схванах със скромните си технически познания, от прецизността и точността на антената зависи и точното позициониране на обектите.
Второ, VeroStar™ не е технология от САЩ
Трето, следва от второто, че великите САЩ, няма как да забранят на Русия да използва въпросната технология, а още по-малко могат да я спрат да използва собствената си система Глонас.
Четвърто, въпросът с прочитите и плюсчетата, разбирам, че ти е болен, дет се вика дойдох преди малко, а вече те изпреварвам... но животът е такъв, винаги има по-интересни, забавни, умни от теб. И мен ме е яд, че не ме четат като Достоевски, ама се примирявам:) И нямам като теб гочево папагалче, собствено папагалче... как беше "силверст" или нещо подобно, дето ти копира особено умните постинги:)))
Но пък, както виждаш ме посещават и стари приятели, което за мен вече е ценно.
В този смисъл съм убеден, че ако започнеш да пишеш малко по-бавно и да четеш малко повечко и по-внимателно преди да пишеш, ако избереш тема в която наистина си добра, то и твоите прочити и плюсчета ще нарастнат. Даже може да ти стана фен.
цитирай
26. librarian - 25. merlin1968
25.05.2022 20:43
Първо, в статията, която сте посочил става въпрос за решения, в които антената е една малка част и там се говори за точност на цялостното решение, а не на антената!

Второ, VeroStar™ си е ама точно американска технология, но дори и канадска да я приемем, Канада отново е абсолютно против руSSия заради престъпленията й в Украина и не само спазва всички предложение от която и да е държава санкции, а налага и собствени! Та колко пък дори тя да е собственикът на VeroStar™ да отдава вече възможността за използване на технологията от руSSия?

Трето, аз никъде не говоря ВЕЛИКИТЕ :-):-) Съединени американски щати да забраняват на руSSия да ползва Глонас, но Вие се поинтересувайте с какви огромни корупционни скандали е съпроводено създаването на системата, а войната пък в Украина показва качеството й: да се ориентират руSSсите войски по хартиени карти и то от времена, по които имената на много населени места са били дори други или поне част от пътищата липсват, а има други, неизвестни за руSSките части!
Видяхме колоната с километри руSSка техника, която така и не стигна до Киев! Както виждаме и колко пъти се променят целите на "великата" руSSка армия, вследствие на това, че не изпълниха нито една от първоначалните.
Виждаме и колко висш военен състав на руSSия постоянно е разжалван, подменян, поставян под домашен арест и прочее, ама то това също е понеже всичко върви по план, дааааа!

Четвърто, ако темата с плюсовете и прочитите ме интересуваше, то щях да съм чучело като Вас!
Колкото до приятелите Ви, освен "великия химик", mt46 и kvg55, друг не виждам. Юла не я броя, защото тя се е присламчила заради фрустрацията си към мене! :-):-)

Така, че.....
Така, че отново сам себе си направихте за смях, защото всичко, което казах аз тук и особено в постинга си, е истина и това ще Ви го потвърди всяко едно техническо лице. :-)
цитирай
27. librarian - ПП:
25.05.2022 20:57
И за да завърша и с това "положително" за Вас:
Понеже руSSия е толкова добра в антени и прочее, та затова "онзи ден" техният военен спътник ПАДНА и изгора в атмосферата.
Дааааа, болезнена е ИСТИНАТА!
И тепърва ще става още по-болезнена! :-)
цитирай
28. merlin1968 - librarian, виж все пак аз не разб...
25.05.2022 21:21
librarian, виж все пак аз не разбирам особено от спътникова навигация и антените които там се използват, но все пак мога да чета и в статията пише: "В данной статье представлены исследования и подход к коммерческой разработке высокоточной ГНСС-антенны" от което следва точно това което се чете, а не това което ти твърдиш.
Второ, VeroStar™ както от втория път разбра е канадска технология, а фирмата която има патента, прави и продава антени съвместими с Глонас. Дали тази фирма ще се откаже от руските поръчки не знам, дали ще се радва от отказа и загубата на милиони защото някои не харесват Путин, то, едва ли:) Дали Русия ще мине и без канадските антени - да.
Трето, корупция има навсякъде, в Русия също и нашите корупционери могат само да завиждат на руските мащаби. Руските корупционери със завист пък гледат към колегите си от великите САЩ... Защото там мащабите на корупцията, особено във ВПК са непостижими за целия останал свят.
По какви карти и криви пътища се движи руската армия, колко офицери са разжалвани, съдени, разстреляни и прочЕЕ, аз не знам, а ти колкото мен знаеш, като знам източниците ти на информация от типа "турско видео", "украински сайт" и в най-добрия случай Арестович. Но е възможно и да е така, войната е непредвидима и тя никога не се развива по плановете. Войната има своите герои и своите антигерои, някой ще бъдат разжалвани, други повишени, така е било и ще бъде.
Ако темата с плюсовете и прочитите не те интересуваше, както сега твърдиш, то загадка е защо я повдигна. Но мога да ти кажа, че нито един от изброените от теб все още не ми е сложил + (за Юла не знам дали е сложила) така, че скоро плюсовете ще нарастнат като ме посетят упоменатите от теб:)
цитирай
29. merlin1968 - И за да завърша и с това "пол...
25.05.2022 21:24
librarian написа:
И за да завърша и с това "положително" за Вас:
Понеже руSSия е толкова добра в антени и прочее, та затова "онзи ден" техният военен спътник ПАДНА и изгора в атмосферата.
Дааааа, болезнена е ИСТИНАТА!
И тепърва ще става още по-болезнена! :-)

Ми, случват се такива неща, аз доколкото си спомням преди няколко месеца паднаха и изгоряха десетки американски спътници. Въобще всяка дейност е съпроводена с фалове, само твоето писане тук е един безкраен фал:)
цитирай
30. librarian - :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
25.05.2022 21:25
merlin1968 написа:
librarian, виж все пак аз не разбирам особено от спътникова навигация и антените които там се използват, но все пак мога да чета и в статията пише: "В данной статье представлены исследования и подход к коммерческой разработке высокоточной ГНСС-антенны" от което следва точно това което се чете, а не това което ти твърдиш.

Ами, глупачето на кака, то за да може човек да си превежда и разбира, трябва да има понятие от това, което чете и си превежда!
В случая преводът е "прецизна антена", а не "високоточна антена"!
Високо прецизна (дори задължително като две думи, а не една, защото смисълът коренно се променя:-) може да се каже и има, но "восокоточна" НЯМА, проумейте!
Останалите глупости, особено за това как от втория път съм видяла чия е технологията VeroStar™ няма отново да коментирам!
Само ще повторя, че технологията Е АМЕРИКАНСКА, а не канадска и аз съм си го казала абсолютно вярно! И началото си води дори от Великобритания!
Както ще повторя, че и канадска да е (а тя като ТЕХНОЛОГИЯ НЕ Е), колко пък Канада ВЕЧЕ да работи с Глоснас и руSSия? Николко!

ПП: И много е смешно когато се хванете за нещо такова, за което сте убеден, че сте прав, а се правите, че не са написани и куп други ИСТИНИ!
То и Dorne & Margolin не е американска, нали така? :-):-)
цитирай
31. merlin1968 - Ами, глупачето на кака, то за да може ...
25.05.2022 21:59
librarian написа:
Ами, глупачето на кака, то за да може човек да си превежда и разбира, трябва да има понятие от това, което чете и си превежда!
В случая преводът е "прецизна антена", а не "високоточна антена"!
Високо прецизна (дори задължително като две думи, а не една, защото смисълът коренно се променя:-) може да се каже и има, но "восокоточна" НЯМА, проумейте!
Останалите глупости, особено за това как от втория път съм видяла чия е технологията VeroStar™ няма отново да коментирам!
Само ще повторя, че технологията Е АМЕРИКАНСКА, а не канадска и аз съм си го казала абсолютно вярно! И началото си води дори от Великобритания!
Както ще повторя, че и канадска да е (а тя като ТЕХНОЛОГИЯ НЕ Е), колко пък Канада ВЕЧЕ да работи с Глоснас и руSSия? Николко!

ПП: И много е смешно когато се хванете за нещо такова, за което сте убеден, че сте прав, а се правите, че не са написани и куп други ИСТИНИ!
То и Dorne & Margolin не е американска, нали така? :-):-)

Ммм, ти разбира се си полиглот... но все пак високо точен е синоним на прецизен. А в твоя по-горен коментар пишеш "в статията, която сте посочил става въпрос за решения, в които антената е една малка част и там се говори за точност на цялостното решение, а не на антената!", а след като ти цитирах от статията, че се говори точно за антената, ти рече вече, че тя не е високо точна, а прецизна:)... че и глупачето на кака излязох... ех тиквичке любима:)))
Технологията е американска, доколкото Канада, в която е позиционирана компанията имаща патент за въпросната технология се намира в Северна Америка.
За другите ти истини... аз, скъпа ми кратунке, този линк ти го пратих с единствената цел да видиш че антената е високо точна. А "истините" които ти си открила като бонус в статията, само допълнително са те обогатили, частично благодарение и на мен:) Мен лично не ме интересува дали Dorne & Margolin е американска, нито пък с какво се занимава.
цитирай
32. librarian - Ама Вие наистина сте или от глупав по-глупав или по-голям женчо, че така да не вдявате от по-мъжки неща! :-)
25.05.2022 22:55
merlin1968 написа:
Ммм, ти разбира се си полиглот... но все пак високо точен е синоним на прецизен.
Чак полиглот не съм, но не разбирам какво общо има тук полиглотизмът или не?
Касае се за техническа материя, при която превода го прави по-точно и коректно технически грамотно лице, а не владеещо дадения език!
Да не говорим, че доколкото сте ме убедил, че сте посредствен, не съм убедена, че сте наясно как говорим за джъмп-превод от английски, през руски към български!
Или и това не сте разбрал? Това, че статията е на ЗАПАДНИ автори и предложеното от Вас е руски превод, който не се знае колко грамотен технически човек го е направил!
Аз повтарям за 100тен път, че високоточна антена като технически термин няма и това в случая се явява алюзия!

merlin1968 написа:
А в твоя по-горен коментар пишеш "в статията, която сте посочил става въпрос за решения, в които антената е една малка част и там се говори за точност на цялостното решение, а не на антената!", а след като ти цитирах от статията, че се говори точно за антената, ти рече вече, че тя не е високо точна, а прецизна:)... че и глупачето на кака излязох...
Ами аз не се отказвам от думите си и в тях не виждам противоречие, а защо Вие виждате такова е ясно. В статията се говори наистина за точности при технически решения и антената при тях е една малка част от устройствата по решенията въобще. Антената като антена може да бъде наречена в случая, казала съм го при мен в коментара си до getmans1 как, но тук ще предложа и друг термин: фокусирана. Което изобщо не е високоточна, защото ако е предаваща по случая, то тя трябва да притежава точно обратните качества, за да е с по-високо покритие, а ако е приемаща, то казах, се явява алюзия, тоест нещо нелогично от гледна точка на техниката, а пресъздадено така от не дотам запознат човек.

merlin1968 написа:
Технологията е американска, доколкото Канада, в която е позиционирана компанията имаща патент за въпросната технология се намира в Северна Америка.
Не, технологията си е американска и дори казах, че води началото си от Великобритания! Но да спори човек с Вас е все едно да иска да накара бостанското плашило да повярва, че е смешно, а не плашещо. Тоест, то изобщо не слуша какво му се говори и говорещият си губи времето, в случая аз моето с Вас. Но пък така съм решила! :-)

merlin1968 написа:
За другите ти истини... аз, скъпа ми кратунке, този линк ти го пратих с единствената цел да видиш че антената е високо точна. А "истините" които ти си открила като бонус в статията, само допълнително са те обогатили, частично благодарение и на мен:) Мен лично не ме интересува дали Dorne & Margolin е американска, нито пък с какво се занимава.
Тук ще повторя и друго: "високо точна" и "високоточна" са също две различни неща! Но откъде у Вас капацитет дори в това да вникнете?
Колкото до обогатяването, да, обогатих се с някои неща, за което и благодаря! Въпросът е, че и Вие се обогатихте и можеше и повече да го направите, но нямате безпристрастността и менталната сила да го признаете. Особено когато обогатяването Ви влиза в конфликт с идейни и политически пристрастия и робуване и показва несъстоятелността им! :-)
цитирай
33. born - Обоснованото Ми предположение за техническото вишу на библиотекарката е,
25.05.2022 23:56
че касае високотехническата специалност "ЗООТЕХНИКА" .

Що се отнася до "Високоточността", тя очевидно е възприета (и то доста задоболезнено) от ежедневните руски военни сводки на Генщаба , отразяващи катадневните разгромни победи на Незалежната над агресора.

© St. Born Taratancijskij i Ta6akmakanskij - Honorary General major Comodor of First women's body division of Taratancian armed forces.- First zoologist expert of TTUAF*.

TTUAF* - Taratancijski & Ta6akmakanski United Armed Forces

цитирай
34. merlin1968 - Тиквичке, виж си цитата в постинга ...
26.05.2022 07:05
Тиквичке, виж си цитата в постинга ми, ти там пишеш "високоточни" и то с главни букви и се надсмиваш, че нямало такива антени, сега се коригираш и превеждаш "прецизни". Ми, скъпа моя, това е целта на моите постинги посветени на теб, да вземеш да мислиш преди да пишеш. Ако в писането влагаш половината от мисълта която влагаш за да прикриваш нацапаните си гащи, то няма да се стига до там да ги цапаш.
цитирай
35. merlin1968 - че касае високотехническата сп...
26.05.2022 07:06
born написа:
че касае високотехническата специалност "ЗООТЕХНИКА" .

Що се отнася до "Високоточността", тя очевидно е възприета (и то доста задоболезнено) от ежедневните руски военни сводки на Генщаба , отразяващи катадневните разгромни победи на Незалежната над агресора.

© St. Born Taratancijskij i Ta6akmakanskij - Honorary General major Comodor of First women's body division of Taratancian armed forces.- First zoologist expert of TTUAF*.

TTUAF* - Taratancijski & Ta6akmakanski United Armed Forces


Стига, не ме стряскай, аз обичам животните.
цитирай
36. leonleonovpom2 - Здравей, Краси
26.05.2022 09:09
Да, ясно е ,че твоята събеседничка така обича запада, че като котката на малките си, е готова да яде и изпражненията му, за да покаже ,колко са вкусни !
Да, сигурно са вкусни за нея/ него/!
Интересно, какво мисли за догонването на американците в една област Кога, как и дали ще ги стигнем там? Не се изискват особени инвестиции или пък ум След като те са дали примера! С ъс стрелбата ,като в мутренските ни времена по улиците или пък в училищата- то си е техен патент ,последното!
Това ли и харесва най- много или има нещо, още по- хубаво?
Тези ,които стрелят, какви са? Комунисти, червени кхмери или Хитлер Югенд? Защо стрелят, кой им праща оръжие? Тези, които по иск на Храбрия войник Швейк му пращат оръжие, да се бият бунаците вместо него ли?
А той да се крие като плъх?
Те ли?
цитирай
37. librarian - Е не, няма такъв глупак!
26.05.2022 12:32
merlin1968 написа:
Тиквичке, виж си цитата в постинга ми, ти там пишеш "високоточни" и то с главни букви и се надсмиваш, че нямало такива антени, сега се коригираш и превеждаш "прецизни".

Ами ДА, ТАКА Е! Но къде тук е проблемът, т.е. "противоречието" ПРИ МЕН?? Подчертавам, ПРИ МЕН!
Ама Вие наистина ли сте толкова глупав да не осъзнавате какво четете и как противоречията са само и единствено във Вашата главата?????
цитирай
38. merlin1968 - Тиквичке, виж си цитата в постинга ...
26.05.2022 21:10
librarian написа:
merlin1968 написа:
Тиквичке, виж си цитата в постинга ми, ти там пишеш "високоточни" и то с главни букви и се надсмиваш, че нямало такива антени, сега се коригираш и превеждаш "прецизни".

Ами ДА, ТАКА Е! Но къде тук е проблемът, т.е. "противоречието" ПРИ МЕН?? Подчертавам, ПРИ МЕН!
Ама Вие наистина ли сте толкова глупав да не осъзнавате какво четете и как противоречията са само и единствено във Вашата главата?????

Миличка кратунке, аз наистина не съм толкова глупав да не осъзнавам глупостта ти. Първо се присмиваш и твърдиш, че няма такова нещо като "високоточна антена", после ти давам статия в която се вижда ясно, че има такова нещо. Второ, ти вече твърдиш, че правилният превод бил "прецизна антена", ами хубаво... Но възниква въпросът, защо се надсмиваш над термина, след като ти всъщност не си го превела правилно? Трето, стигаме до там, ти да определяш като некадърни журналистите писали статията, при все, че самата идея, че журналисти са я писали е некадърна, защото това е научна публикация.
Така, че тиквичка, повтарям специално за теб и съвсем добронамерено - Влагай малко повече мисъл преди да напишеш нещо, малко повече подготовка и четене по темата за да не ставаш смешна. Това е един правилен подход, докато твоят подход - да пишеш импулсивно, мислейки си, че си наясно с всичко, не проверявайки източниците на информация, приемайки желаното за действително и прочЕЕ, е грешен подход. След подобно писане в 80% от случаите здраво се осираш, и чак тогава започваш да търсиш и четеш по темата, да влагаш мисъл в опита да докажеш, че всъщност, не ти си оакала гащичките си, а някой друг.
Ако се вслушаш в съвета ми, то вероятността да те споменавам често ще намалее драстично. Защото, мила тиквичке, аз обичам да се забавлявам с идиотите, престани да бъдеш идиот и ще се оттървеш от мен:)
цитирай
39. librarian - 38. merlin1968
26.05.2022 22:20
Поредните пълни глупости!
"Драги", колкото и да четете и да се подготвяте по материя, в която се вижда, че сте крайно бос, няма как това да стане както се случва тук и за такива периоди от време.
Един път Ви попитах не да ми назовавате конкретно, а по принцип къде живеете, какво е образованието Ви, какво работите, в коя сфера и на какво ниво. Вие отговорихте, че нямало значение! Е как да няма значение, когато ако не сте учил примерно 4 години техническа материя, как тогава ще сте прав сега, че чел-недочел, разбрал-недоразбрал две, три, пет или десет статии от каквото и да са естество и в какъвто и да са обем, ще се смятате за подготвен и това ще е така, а не само в заблудите Ви?
Тоест, Вие няма как да сте по-подготвен (казвам го в светлината, че Ви личи, а не, че не е възможно) от мен в случая и надпирането Ви е продиктувано от това, че егото Ви страда една жена да Ви прави смешен, което изобщо не е срамно: може и едно дете да го направи, мен също. Въпрос на подготовка, но не и с прочитането пак казвам на 2, 3, 5 или 10 статии, а със систаматизирано изучаване на дадена материя. Говоря започвайки от а-б и преминавайки поетапно, ако не до ю-я, то до където стигне човек, но повтарям: поетапно и с надграждане, а не с откъслечни сведения, не знания, които в случая Вие си въобразявате, че сте придобил.
Антените в случая са предмет на радио-електрониката, каквато аз съм изучавала след например общата електротехника и след това електроника. Защото радио-електроникета последва предходно написаните.
За да разбере човек какво е скин-ефект например (нещо така типично при антените, стандартните, но Ви давам примера, за да схванете, че именно Вие на краставичар краставици сте седнал да продавате, понеже сте чел 2, 3, 5 или 10 статии), то преди това трябва да сте научил какво представляват вихровите токове. За да сте научил пък това, по-напред трябва да сте научил какво представлява самото понятие ток и да можете не само да цитирате някакво задоволително определение, а дори да можете да изчислявате електрически вериги, за да е влазла материята в зоната на разбиране, а не наизустяване. За това дотук се е погрижила общата електротехника.
След това сте преминал през основи на слаботоковата такава, след това през електрониката и чак тогава сте достигнал до радио-електрониката.
Това са минимум 2 години учене по 4-5 учебни часа и в учебно заведение, с учители и то добри, дневно и усвояването на материя, описана в поне 10 учебника, от които първият например, общата електротехника, е над 400 страници.

Така, че: при положение да речем, че дори и с google не бихте ми говорили правилно, на технически език и с разбиране как например се отнася дължината на вълната към честотата и съответно как това колеспондира с антената като устройство за излъчването или приемането НА КАКВО?, характеризиращо с честота и дължина на вълната? И при положение, че ако Ви покажа няколко приличащи си ОТПЕЧАТАНИ върху самата печатна платка електронни контури, Вие няма да можете да определите кое е антена, кое резонансен контур и кое най-обикновена индуктивност, хайде са престанете с професорстването си, защото ставате ама повече от много не смешен, а жалък! :-):-)

Сега вече можете спокойно да изкричите, че съм Ви паднала в лапичките и съм доказала, че съм "Гоче" и да се отдадете на демонстриране на блогова нирвана пред приятелите си тук, но отлично знаете, че вътрешно ще сте..... в какво, резонанс или хармонично трептене? Антената Ви в резонансен контур ли ще участва и какво като процес ще генерира в него? Или в хармонично трептене и по кой хармоник ще определите високоточността :-):-) й?
Мммммммммм? :-):-)
цитирай
40. merlin1968 - Тиквичке, ти съвсем изкуфя, какво ...
26.05.2022 23:28
Тиквичке, ти съвсем изкуфя, какво общо има чаршафът ти с постинга ми?
Да не би да оправдава тъпнята ти с хронологията на плагиатстването, или тъпните ти с високоточните антени, или може би е отговор на тъпните ти, кой според теб трябвало и кой не трябвало да гласува? - Не, на нищо от написаното от мен не отговаря и не опровергава. Единственото което показва коментарът ти е още един твой гочевизъм. Няма сега тука да обяснявам на хора което даже не знаят що е това Квантор:)) Тиквичке, ти знаеш ли какво е Квантор?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin1968
Категория: Политика
Прочетен: 243064
Постинги: 70
Коментари: 903
Гласове: 1884
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031