Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2011 22:11 - В МЪЛЧАНИЕТО
Автор: hadjito Категория: Поезия   
Прочетен: 920 Коментари: 1 Гласове:
1



В  МЪЛЧАНИЕТО

 

Тревясаха пътеките на толкова приятели

към моя слънчев дом.

Дали домът ми отесня или пък слънцето над него

загуби топлина и светлината си?

Дали душата ми се вледени или сърцето ми изстина?

Дали животът погрозня, залят от злъч горчива

или природата е вече мащеха за своите чеда?

Дали душите влезли в лабиринта на безверието

без път и без посока скитат безутешни

в житейското ни късогледство?

Препънати от трудни дни

желанията оскотяха,

забравили достойнството.

Дълбае надълбоко коренът

на толкова разочарования

в сърцето на живота ни.

От погледи недоброжелателни

прибираме навътре сетивата си,

забравили за слънцето, за светлината и мечтите.

Ужилени от болката на неудачите

затваряме се в себе си.

Така потъваме в мълчание.

А в него дните губят цветовете си –

пресъхват бистрите води на вдъхновението,

увяхват нежните цветя на думите

в градината на чувствата.

Забравени от думите, забравили за тях,

мълчим в мъчително недоумение изправени.

За да не отвикнем да говорим

в гората непрогледна на мълчанието си,

редим ги търпеливо  и с любов

в красиви стихове и рими

с надеждата света да променим,

да го отласнем към доброто

или  да се оставим на подмолното течение

на самомнителното свое его.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vedrina - !!!
24.03.2011 06:55
Силно, истинно!!!
"Дали душата ми се вледени или сърцето ми изстина?
Дали животът погрозня, залят от злъч горчива
или природата е вече мащеха за своите чеда?"

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7130920
Постинги: 8434
Коментари: 1791
Гласове: 4323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930