Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2022 21:57 - За пръв път от пет години присъствах на родителска среща
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1129 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

За пръв път от пет години присъствах на родителска среща. И за първи път не бях в качеството на мъмрен (понякога и на хвален, де) ученик, а на представител на дадено дете.
Толкова, толкова съм щастлив, че бях в училището до преди два часа и нещо-три, защото се срещнах, а и успях да се запозная лично с едни учителки, на които им ДРЕМЕ за учениците им. Нарочно използвам дреме, тъй като течеше дискусия с други родители, настойници за това как си разговарят младите. И да, на много родители, настойници също им дреме. Изобщо беше чудесно преживяване да се проследи как всички търсят път за щастливи и добре образовани ученици.

Специално отбелязвам, че имаше голям брой бащи, изпратени от майките, защото именно те се занимават с децата по предметите математика, химия, и имаше размяна на въпроси, отговори, предложения за допълнителни сборници.

Доживях да чуя „критики“ към класна, че отдава прекалено много от личното си време за класа си. Ами няма как на човек да не му е приятно да е в такава среда. Няма!

Усмихвах се и преди малко, усмихвам се и сега докато пиша тези редове, защото именно така си представям едно идеално общество – солидарно, доброжелателно, подкрепящо, развиващо, здравословно амбициозно.

И знаете ли става въпрос за съвсем нормално, „обикновено“ училище – не частно, не определяно за „елитно“. Та има голям брой свестни хора около нас, в нашата прекрасна страна. Просто трябва да си позволим да ги видим.

Отворете сърцата си, приятели!

Пожелавам Ви хубава вечер!

П.П.: Носталгията също яко ме удари, когато седнах както в ученическите ми години на последния чин и отново се залюлях на задните крака на стола.
Спомням си веднъж, било е 2012-2013 г., осми клас, когато по този начин се преобърнах и си ударих главата в стената. Сега зад мен имаше шкаф, но и внимавах доста повече. Казах си, че това е сериозен признак на остаряване – когато вместо да щурееш на воля, се притесняваш случайно да не се ожулиш някъде.
Реших да се щракна и се появи ново доказателство, че остарявам – бръчките по челото ми. Дълбоки, дълбоки, и ще стават все по-дълбоки. Но хубавото е, че тези бръчки са вследствие и на многото пъти, когато съм се изненадвал от случайни контролни или класни по даден предмет, както и когато съм изкарвал на късмет три.

Така или иначе ученическите години са прекрасни и се радвам, че успях да се върна за малко отново към тях. :-)


image
 




Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1966865
Постинги: 1859
Коментари: 3093
Гласове: 1014
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930