Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2022 12:12 - Малка идилия на село
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4064 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 17.07.2022 12:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От много години разказвам на приятели колко хубаво e на село, колко много романтика и красота има наоколо! Да, и работата е много, ала няма по-голямо удовлетворение и щастие от това да твориш с ръцете си своето мaлко кътче под Слънцето!
Децата пораснаха сред Природата, имам и Градинката си, Янтрата си, отсреща и Планината - и Раят е налице. Животинките допринасят за пълната картина на идилия и умиление. Да живееш сред Природата е незаменимо щастие!
Снощи съседите празнуваха ЧРД и съм доволна от музикалното им оформление. Звучи Staying Аlive и аз си танцувам на моята полянка, без никой да ме вижда. Слава Богу, че няма чалга. Ако се стигне до чалга, отивам да спя при Янтрата ми.
Хванах се по нощите да пресадя и алое вера-тата, че са им тесни саксиите вече. Отчупиха се 2 листенца, така че утре ще се удостоя с домашна маска за коса и лице от алое вера. Кучовците се щурат край мен развълнувани - обичат да съм край тях. Докато поливах градината, Брауни се скрила в кашона, в който спят, обърнала го и си легнала да спи. Търсих я в цялата градина, а тя се сгушила уютно и не чува. После и сестрите и я последваха и сладко подремнаха.
Щурците пеят заедно с музиката на съседите. Пеят и цикади - много обичам космическия им звук.
Днес взеха две от кученцата, останаха ми три, но и те са обещани и скоро ще ги вземат. Ще ми е мъчно, защото се привързвам от първия миг, ала няма начин засега да отглеждам толкова много сладукновци.  И така, идилията е налице, а в тъмното е най-приятно човек да се охлажда в градината и да се отдава на носталгични пориви и размисли, както аз обичам!
Малка предистория за кучовците, тъй като в блога не съм споделяла за тях, а само във фейса. Синът ми ги намери една вечер изоставени в съседното село и ги донсе.



image


image
 


image


image



image


image



image


image





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Малки невинни създания. Като бе...
18.07.2022 06:34
Малки невинни създания. Като бебета са. Да ги намерят добри стопани.
:)))
цитирай
2. vesever - Ники, големи сладури. Намерих им ...
18.07.2022 17:26
Ники, големи сладури. Намерих им добри спопани, само едничко остана, но има кандидати. Пресявам хората, не ги давам, ако не ми вдъхват доверие...
цитирай
3. kim29 - Много сладурско
23.07.2022 15:57
Стана ми много мило от описаната картинка и от снимките на малките сладурчета. Ще станат големи зверчета, струва ми се. 😍 Пожелавам на всяко едно добър стопанин и все такава идилия за теб край любимата ми Янтра! ✌
цитирай
4. vesever - Ким, благодаря ти! Успях да им ...
24.07.2022 00:32
Ким, благодаря ти!
Успях да им намеря добри стопани, ...
И Янтрата ми и на мен ми е любима, и идилията е вечна...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4091286
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол