Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2020 13:12 - Как се намаляват пенсии ЗАКОННО
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4594 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 16.01.2021 14:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 КАК СЕ НАМАЛЯВАТ ПЕНСИИ ЗАКОННО 

Здравейте!

Пенсионерка съм от 2004 година. По професия съм инженер с две специалности – „Технология на машиностроенето“ и „Електронна обработка на информацията“. Повечето от трудовия ми стаж премина в Електронно изчислителния център на КТА „Мадара“.

 За пенсионирането си избрах три години от последните 15. Получи се един много добър коефициент за пенсия, но се оказа, че всичко, каквото съм работила от 1997 г. до пенсионирането ми, влиза в образуването на пенсията. А 1992 г. ме съкратиха от ЕИЦ и работих като чистачка, шивачка, гладачка. Коефициентът ми падна много.

Това беше първото ощетение и намаление на полагащата ми се пенсия. От това следват още няколко.

Нашият портиер, който не беше съкратен до края на пенсионирането си, сега получава по-голяма пенсия. Моята е 262,95 лв – малко над минималната. Писах до министерството на труда, но ми отговориха: такъв е законът!

 

Писаха, че от 1-ви януари ще увеличат минималната пенсия с 20% и тя става 300 лева. Зарадвах се, щом минималната ще стане 300 лева, значи моята, която е малко над минималната, ще стане 315,54 лв. Добре, но после разбрах, че моята ще се увеличи с 14,2%, за да стане и тя 300.

До сега бях с малко над минималната, сега вече ме изравняват с нея. А максималните, щото им са малки пенсиите горките, тяхната ще стане 1440! Това е несправедливо! Писах до НОИ, отговорът беше: такъв е законът! Това е второто ощетение и намаление на пенсията ми. Има и още!

 

От 1-ви юли ще увеличат всички пенсии с 5%. Зарадвах се – може да е минимална, но пак ще е малко над 300 лева – справедливо е! Да, ама не! Увеличението не е за всички, а само тези, които са над 300,01 лв. Чувствам се измамена. Писах на премиера Борисов, но той препратил писмото ми до НОИ. Отговорът беше същият: такъв е законът! Това е третото ощетение и намаление!

 

Казаха, че за пенсиите до 369 лв ще има еднократна помощ от 120 лева. Зарадвах се – поне тези 120 лв ще компенсират малко загубите ми. Но…! Оказа се, че и те са за над 300,01 лева, пак една стотинка не ми достига. Четвъртото ощетение! Колкото е по-беден някой, още по-беден да стане.

 

Помощ за отопление не ми дават, защото жилището ми било голямо, да съм дадяла едната стая на квартиранти или да го продам и да си купя по-малко, такъв бил законът. Дадох стаята, и когато отсъствах няколко дена от къщи, квартирантите ме окрадоха и избягаха. Нанесоха ми щети за около 900 лева. Докладвах в МВР – нищо!

Поради много голяма неприятност и нужда в живота на сина ми, си продадох „голямото“ жилище и му дадох парите до стотинка. Сега живея в малък апартамент, който не е мой, но пак не получавам помощ за отопление, защото съм си продала жилището. Казах, че не съм взела нищо от него и мога да го докажа. Отговориха ми, че няма смисъл, защото такъв е законът.

 

Отидох в местния отдел за социално подпомагане да подам молба за еднократна помощ, но ми отговориха, че такива помощи отпускат само при бедствие. Така е по закон. А аз не съм бедстваща.

 

В едно свое изказване, където госпожа Сачева обясняваше колко ще се облагодетелстват пенсионерите през 2021 г. се похвали, че тези, които са пенсионирани по старите неблагоприятни правила са вече съвсем малко – по-голяма част от пенсионерите в България вече се пенсионират по нова методика, при по-изгодни условия.

Колко хубаво! Ние, по-старите – колкото повече мрем, толкова по-добре. Накрая всички с намалени пенсии ще изчезнем и Сачева ще си отдъхне.

Това е геноцид!!!   




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - За съжаление, демократичните закони и правителства имат само един идеал - повече българи под земята!
12.11.2020 13:49
Средствата нямат значение, целта е постигната!
Остава единствено да се надяваме на това, че сме българи.
Поздрави, Ваня!
цитирай
2. vandela007 - Да ви кажа...
12.11.2020 13:59
Някакси ги разбирам хората, които вземат пистолети и стрелят...
цитирай
3. ok3223 - Стрелят от страх във... въздуха.
12.11.2020 18:04
А има толкова гаадове за тепане...които ни обраха и докараха до този хал. Всички ги знаят и помнят, и вместо да ги изтепът, да опитат поне най-заслужилите. Масово хленчат... като млади вдовици за х....й.
цитирай
4. ok3223 - Стрелят от страх във... въздуха.
12.11.2020 18:04
А има толкова гаадове за тепане...които ни обраха и докараха до този хал. Всички ги знаят и помнят, и вместо да ги изтепът, да опитат поне най-заслужилите. Масово хленчат... като млади вдовици за х....й.
цитирай
5. zaw12929 - При соца- на инжетера заплата 150, ...
09.12.2020 10:13
При соца- на инжетера заплата 150, на работника 300- 500 и сега пенсиите съответстват на заплатите
цитирай
6. vandela007 - Да!
09.12.2020 10:35
zaw12929 написа:
При соца- на инжетера заплата 150, на работника 300- 500 и сега пенсиите съответстват на заплатите

за съжаление... А след соца - още ни ощетиха!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287737
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031