Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2015 13:27 - КАВГАТА
Автор: hadjito Категория: Изкуство   
Прочетен: 688 Коментари: 0 Гласове:
1



КАВГАТА

     Красиво майско утро. Птици пеят в клоните на дърветата, разцъфтелите люляци край оградата приятно ухаят. В тишината се чува жуженето на пчелите. И в този хубав момент от дома на съседите се разнасят викове, дочува се тропот, шум от разбито стъкло. Избухва жестока караница, която помрачава доброто ми настроение в майската слънчева утрин. За да не чувам какво се случва, пускам касетофона с любимите ми песни и го усилвам.
В това време жена ми идва и ми казва:
– Пак се започва. За кой ли път вече.
Аз не отвръщам нищо, но виждам, че тя очаква отговор на казаното от нея. Какво мога да кажа. Това си е тяхна работа. Все пак й рекох, надвиквайки касетофона:
– Семейните караници са опит да се ремонтира повредилата се семейна любов.
В това време крясъците и звуците от строшени предмети се засилват. Жена ми е обезпокоена и ми вика:
– Спри тази музика и иди да видиш какво става, че ще се избият.
Идеята й никак не ми харесва и това намира израз в моя отговор:
– В семейната свада и кучетата не се намесват.
А на ум добавям: „Кавгата на съпрузите и вятърът утихват с настъпването на нощта.“
Усилвам музиката още малко и започвам да си тананикам, за да не чувам какво става вън.



Тагове:   кавгата,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7192998
Постинги: 8461
Коментари: 1794
Гласове: 4329
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930