Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2014 11:56 - БИВОЛИТЕ НА ЗДРАЧА
Автор: hadjito Категория: Изкуство   
Прочетен: 397 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
БИВОЛИТЕ НА ЗДРАЧА

     Разпрегнатите биволи на здрача полягат кротко в сенките прохладни на онова подхълмие,в което детството остана. Остана да играе пак под крушата дивачка, но без мене. Аз виждам на върха как слънцето с лъжица златна забърква кашата на следващия ден в казана врящ на залеза червен. Земята диша уморено от нашите желания и мисли, преминали през нея и впили корените си дълбоко.
      Преживят кротко биволите черни и ме гледат с очите си сълзящи. Какво ли мога да им дам!? Какво ли мога да направя аз за тях и те за мене? А на рогата им кърви раненото ми време. Не беше лек деня ми, а не вярвам и нощта да е различна. Не бързат биволите, за къде да бързат? – това, което има да се случва ще се случи. С остена остър на съдбата и тях нощта ще ги подкара скоро, към топлата кошара звездна и месецът с извития си рог след тях, проскърцващата порта ще затвори. До сутринта сънят им ще е сладък и спокоен, защото знаят, че тревата няма да се свърши и в утрото ще бъде свежа.
      Не знаят те, че там напред, в мъглата розова на бъдещите дни, там някой вече е приготвил ножа си за тях и върху нокът изпробва остротата му.
      Животът не е само в бяло или черно и радостта е неизбежно вързана надеждно за скръбта.



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7162994
Постинги: 8443
Коментари: 1793
Гласове: 4325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930