Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2013 07:25 - СТЪКЛОПИСИТЕ НА ДУШАТА
Автор: hadjito Категория: Изкуство   
Прочетен: 484 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 16.05.2013 07:26


СТЪКЛОПИСИТЕ НА ДУШАТА

      През цветните стъкълца на сънищата на стъклописите на душата те гледам. И хубава, аз двойно по-хубава така те виждам. И денят ми, обагрен от тях, върви към теб с походка лека на изплашена сърничка. Отблясъците цветни от тези фантастични стъклописи трепкат по лицето ти. Към мен вървиш, родена в приказката на мечтата ми, самата ти несътворена още приказка и пеперудата на моето събудено въображение с любов чертите ти рисува в прозрачността на утринния въздух; кръжи тя волно покрай теб, докосва те, целува ти косата – потекъл водопад по белите ти рамене.
      През стъклописите красиви на моите горещи чувства, дали ме виждаш ти, божествено създание на моя блян? Дали усещаш моето присъствие в минутите на радостта си, в сгъстеното пространство на влюбените в тебе мъжки погледи?
В очите ми блестят със стъклописен блясък сълзи на умиление, докоснало ме с полъха на твоята усмивка. А в твоите се къпе веселият свят, празнуващ славата на своето величие. И виждам аз как от разтворените длани на ръцете ти излитат пеещите птици на душата ти, как всичко хубаво цъфти край мен, ухае и радва всяко живо същество с това, което в този миг се случва.
      В любовната си сладост, светът се свива в тебе целият, като в ядрото на свръхнова приказна звезда, преди да пръсне без посока живот и светлина в поредната си радост от новото си пресъздаване. И в миг един, пред смаяният поглед на галактиката на душата ще засияят сглобените отново стъкълца на новия прекрасен стъклопис на цялата любов космична – ще засияят те за теб, за мен, за всички влюбени в творящия живот, преследващ страстно съвършенството си. Но нека ти, в метаморфозите на красотата, останеш същата, защото аз такава те обичам – красива, влюбена в света и себе си, и в приказните стъклописи на живота. Да, ще си останеш ти такава, същата, горещо влюбена в какво ли не, но само не и в мене…



image
 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. skarif - Ако...
16.05.2013 09:55
Ако тя е способна на толкова обич, колкото сам казваш, защо си мислиш, че е невъзможно тя да има късче и за теб?
цитирай
2. hadjito - Е, че има е само моето предположение ...
16.05.2013 10:46
Е, че има е само моето предположение и желание. Надявам се наистина да има късче и за мене, иначе не бих писал за това.
цитирай
3. vedrina - !!!
16.05.2013 16:18
Красиво и влюбено..., зашеметяваща нежност...!!!
"В очите ми блестят със стъклописен блясък сълзи на умиление, докоснало ме с полъха на твоята усмивка."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7176431
Постинги: 8455
Коментари: 1794
Гласове: 4327
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930