Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2012 09:41 - ЗА МОДАТА И ОБУВКИТЕ осемнадесети разговор с Ведрина
Автор: hadjito Категория: Изкуство   
Прочетен: 739 Коментари: 1 Гласове:
0



ЗА МОДАТА И ОБУВКИТЕ
осемнадесети разговор с Ведрина

     Една жена върви пред мен по тротоара. Облечена е с много вкус, модерно, но обувките! Ах, обувките изглежда никак не й бяха с високите си токове удобни за ходене. Тя малко смешно се кривеше като стъпваше, походката й беше неуверена. Явно не беше свикнала да ходи на толкова високи токове.
      - Сякаш иска да побърза за някъде, но с тези обувки не й се отдава – изненадах се, че казах на Ведрина, преди да съм я усетил до себе си.
     Но тя изглежда, че вече беше до мен, явно мога да предизвиквам присъствието й с мисълта си, като че ли по всяко време.
         - И на мене така ми се струва – отвръща.
         - Ти би ли обула обувки с толкова високи токчета?
         Ведрина се усмихва и казва:
       - Бих обула, ако съм красива с тях, но не бих тръгнала нанякъде, ако не са ми удобни.
        - Не мислиш ли, Ведрина, че много жени се превръщат в мъченички на модата?
        - Вярно е, но това важи и за мъжете.
    -  В по-малка степен. По-малко мъже се увличат по модните тенденции и още по-малко са тези, които й робуват.
         - Така е. Жените сме по-суетни, такава ни е природата.
Сякаш да потвърди думите й, жената пред мен спира пред една витрина и с интерес разглежда изложените дрехи в нея. После се оглежда в стъклото и оправя появилите се гънки по дрехите си.
         Казвам на Ведрина:
      - Защо е нужно жените толкова да се стараят? Нали е казано, че хубавият кон си личи и под скъсания чул.
      - Поговорката е хубава, но защо пък хубавият кон ако е възможно да не е и под хубав чул?
        - Защото магарето и в лъвска кожа ще реве като магаре – отговарям й с друга поговорка.
        Продължавам да вървя след жената и след мислите си. Тя се кани да пресече улицата, но вижда седналия на ъгъла ваксаджия и се спира. поглежда обувките си. те са в изрядно състояние, но не така мисли притежателката им. Тя решава, че не са достатъчно лъснати и се заема да поправи тази слабост, колкото и на мен това да ми изглежда излишно.
        Спирам се и аз. моите обувки са със запрашени носове от ходенето, но аз не възнамерявам като дамата да ги лъсна при ваксаджията.
        - Сега, какво? – гледа ме въпросително Ведрина.
      - Сега ми идва на ум, че ме добре излъсканите, а добре направените обувка показват красивата форма женските крака.
        - Много знаеш! – иронично подмята събеседничката ми.
       - Много съм чел и малко съм си лъскал обувките, затова – отвръщам й в същия дух аз.
        После махвам с ръка и продължавам по пътя си, като се отдалечавам от суетната жена с модерните дрехи, оставяйки я да се любува на вече лъснатите си до блясък обувки.


image




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. vedrina - !!!
28.08.2012 15:35
- Много знаеш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7091368
Постинги: 8382
Коментари: 1784
Гласове: 4312
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031