Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2011 10:15 - НА БРЕГА НА РЕКАТА
Автор: hadjito Категория: Изкуство   
Прочетен: 844 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 18.04.2011 10:18


НА БРЕГА НА РЕКАТА

     Приседнал съм на камъка крайречен и слушам как слънцето говори с речната вода. От двата бряга старите върби напразно се опитват да погалят с клонки сияйния му лик, повдигат се на пръсти, слух напрягат в тишината, опитват се да чуят топлите му думи, които то нашепва вдъхновено. Водата слуша и събрала в шепи отраженията на града, нанякъде, незнайно нанякъде ги носи. И аз се питам в този миг на единение дълбоко кой ли ще бъде този късметлия, дето ще може на спокойствие да види приказните й пейзажи, записани и подредени в блестящия й видеоклип.
      Едно момче, поспряло на брега отсрещен, загледано в реката, с мечтателна загадъчна усмивка, следи движението на водата – по нея праща може би далечния си поздрав, на някого когото то обича. А може би, забравило света, сега се пита, какво ли би разказала водата, ако умееше да ни говори – какво ли не видяла е по дългия си път!?
   Опитвам се и аз телепатично да вляза с него в диалог, но слънчевата телепатия за мен е непонятна и момчето бързо хуква по раззеленилия се бряг след бързата вода, след литналата пъстра пеперуда на мечтата си голяма. А може би това момче бях аз!?
    Оставам сам отново върху камъка приседнал - с водата, слънцето, с блестящата река. И в ромона й тих долавям шепота от думите на тези редове.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vedrina - !!!
18.04.2011 17:37
Психологична творба...сетивни възприятия: интуиция, телепатия...!!!
"Опитвам се и аз телепатично да вляза с него в диалог, но слънчевата телепатия за мен е непонятна и момчето бързо хуква по раззеленилия се бряг след бързата вода, след литналата пъстра пеперуда на мечтата си голяма. А може би това момче бях аз!?"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7089936
Постинги: 8382
Коментари: 1784
Гласове: 4311
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031