Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2009 00:52 - ЧАС ЗА ПОЕЗИЯ - 2
Автор: hadjito Категория: Изкуство   
Прочетен: 1271 Коментари: 1 Гласове:
2





:::

 

Поникнал в нивата на детските ми дни

към мен поглежда слънчогледът

затворил в златната си пита

последното безгрижно мое лято.

Стои си там и все ме търси,

оплешивял от врабешкия глад,

от времето превит.

И продължава да ме чака,

вторачен в мен, око на лятото.

А натежалата му пита,

приведена от ветровете,

обърната е към земята,

забравила за слънцето,

 наситила му се на светлината,

а също и на пчелните целувки.

Сега погледнал към доброто в мен,

той продължава да ме чака.


 

 

***

 

Под остарялото дърво

събирам ябълки окапали.

Над мен все същите

са песните на птиците,

пчели като преди жужат край мен

и облаците се надбягват по небето

със същата усърдност.

Светът е същият,

с мелодии и гласове непроменени

и само аз съм друг -

с узрели ябълки в ръцете,

от мигове непрежалими,

прехвърлям спомените в паметта си.

Изправен в осланената трева

аз виждам слънцето

с коси заплетени в разперените клони.

Под старото дърво,

прегърнал късичкия ден на зрелостта си,

опитвам мъдростта на зрелите му ябълки.

 

 

:::

 

В картината ти светлините на града

блестят като звезди

в небето нощтно на мечтите ми.

Градът въздига пламъци от светлина

и смесва ги с космичните илюминации.

През тях искрите на очите ти долавям.

До мене ти рисуваш нощ

и тъмнина ти трябва,

а в мен напрегната зора от обич свети.

Ти смесваш сянката и светлината

докато четката се умори

и в разтворителя-зора я потопиш.

Тогава ще си тръгна,

да не смущавам звездния ти блясък

 



Тагове:   час,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecobob - Я не се предавай
19.03.2009 22:31
УМОРЕНА ЧЕТКА - глупости ! Не виждаш ли, какви простотии пишат младите ябълки !? Браво на теб !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7193173
Постинги: 8461
Коментари: 1794
Гласове: 4329
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930