Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2009 21:34 - КУЛАТА НА ЩАСТИЕТО
Автор: hadjito Категория: Изкуство   
Прочетен: 1046 Коментари: 1 Гласове:
0






***                                                                                                   

За да се срине кулата на щастието

е нужно много малко -

една обидна дума

или загубил топлината поглед,

отблъскващ жест

и пада мракът,

без знак

за утринен разсвет.

Едничко камъче 

положено погрешно

в прецизния строеж на кулата, 

като лавина всичко ще свлече.

 

                       

                     image




                 * * *

 

                 Какво съм аз

                 в живота на Вселената безкрайна -

                 един невидим и незнаен атом,

                 прашинчица нищожна

                 без никакво значение за Битието.

                 Но в мен се отразява

                 мълчанието на звездите

                 и аз съм клетката в която цялото живее,

                 и сребърната люлка на звездите

                 задвижва се от ударите на сърцето ми,

                 и от камбанката на пеещия му гласец.




                       image





***

 

В потайностите на нещата влизам.

     Гората заклинания нашепва.

          Сигнали си разменя с планината тя -

              любовно шушнат нейните листенца

                   и в светлина се къпят върховете,

                      а пъпките разтварят дъхав цвят и упояват.

                            Тук върховете пътища ни спускат,

                                    по тях да тръгнем ни зоват.

 

 

image

 

 

 

           ***

 

           Даде ни нещо любовта,

           дадем й нещо,

           и я загубваме.

           Преди да я загубим,

           превръщаме я в стих и в песен,

           в зърно посято,

           което в друг човек

           и в друг живот пониква.

 

 

 

  image




Гласувай:
0



1. apollon - vpechatljava semplotata na izk...
17.02.2009 23:56
vpechatljava semplotata na izkaza- pozdravi
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7167949
Постинги: 8446
Коментари: 1793
Гласове: 4325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930