Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2009 14:41 - Коледа е!
Автор: mariyand Категория: Други   
Прочетен: 1587 Коментари: 2 Гласове:
0



Коледа е, а на мен нещо не ми е коледно настроението. Защо? Не знам, но... не ми е коледно.

Още със събуждането го усетих. И се хванах в ръце...

Пих едно двойно кафе с кафява захар (до мед не го докарах подслаждането – не знаех колко е зле работата) и започнах да обръщам внимание да хората, с които общувам и работя всеки ден. Яхнах лаптопа и реших да изпратя на всички, на които имам електронни адреси, картички. Мислих послания, събрах всички умни мисли (е, и попреписах оттук оттам) и започнах да изстрелвам в пространство. Почти докоснах коледния дух и.... картичките взеха да се връщат – вярно, че  не всички, но... настроението ми пак приближи първоначалния си не-коледен вариант.

Прибягнах към крайни мерки – шопинг-терапия, комбинирана с разходка с любимия ми джип. Разходка с джипа ми действа безотказно, за шопинга да не говорим – достатъчно умни психолози са се изказали за благотворното му въздействие. Но и това не даде ефект. Прибирам се и пак не ми е коледно.

Реших, че ще обърна посоката на мисли – защо да ми е коледно настроението?

Заради мръсната и пренаселена София ли? Това може да се оправи – „софиянците” като мен поемат по родните си места, други – на село при баба и дядо, а ако съдя по пътя към Кулата – може и в Гърция.

Но и там спасение няма (не само, че не те дебне отвсякъде) – електронните комуникации и електронните медии те подхващат. С какво ли?

Мен лично с Българската Коледа – пускаш кранчето за топлата вода и... „дарете SMS за децата, за болниците (най-вече за кувьози), за бедните и гладните”. Пък как безскрупулно използват децата – къде ли е Държавната агенция за закрила на детето? Как не чух Президентът да се е срещнал с Премиера, а в краен случай с финансовия министър (здравей, адаш!) и да е настоял за повече средства. Току виж някоя недосегаема каста останала без коледни бонуси – като съдиите, например – а парите да отидат за острите нужди, които „социалният” президент е забелязал.

После идва ред на ювелирната акция на МВР „Наглите”. Изловиха ги като мишки. Що ли си правиха труда, като се оказа, че повечето отново са на свобода. Дали не са уловили когото трябва или пък точно защото са уловили когото трябва? Но няма да стане ясно – бъдете спокойни!

Гръмнатите коли, апартаменти и бандити вече не могат много да ме разтревожат – то и никой друг май не се тревожи от това – нека си гърмят – Коледа е! Може за фойерверки да минат.

Чаках да чуя как върви разследването за убитите деца в Крумовград, но чух, че параджията се самоубил и... там няма да има хаир хабер.

Няма да се оплаквам от турските сериали, от риалитата и всички останали дивотии, които ще ме достигнат, където и да съм.

Надеждата ми поне да сънувам сладки коледни сънища и тя май не е реална – за разлика от други хора аз не си помня сънищата – спа като пън, казват.

Е, останаха приятелите! Последното спасение... В тях ми е надеждата да помогнат в постигането на коледно настроение.

Все пак – Коледа е!

 




Тагове:   настроение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. injir - Veseli praznici! Vse pak - Koleda e!
24.12.2009 14:45
Veseli praznici! Vse pak - Koleda e!
цитирай
2. анонимен - Koleda i kolednoto nastroenie
28.12.2009 12:56
Kolednoto nastroenie e neobhodimoto zlo, ama ne e zadalgitelno :) vse pak e po vagno prez zialata godina da imas nastroenie, a ne v poslednite dni na koleda :) taka 4e az ti gelaia koledno nastroenie prez zialata godina , pak dori i na koelda da niamas takova :) i a da ne zabraviame kolednite sanista...toku vig gi sanuvas na iave :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mariyand
Категория: Други
Прочетен: 46731
Постинги: 34
Коментари: 20
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031