Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
27.03.2017 17:01 - ТУНЕЛЪТ, В КОЙТО СЕ НАМИРА БЪЛГАРИЯ Е БЕЗ ИЗХОД...
Автор: mileidi46 Категория: Туризъм   
Прочетен: 1472 Коментари: 8 Гласове:
8

Последна промяна: 27.03.2017 20:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
,,ЗАЩОТО БЪЛГАРИТЕ ОТДАВНА ЗАГУБИХА ПЪТЯ СИ..
,, КЪДЕТО ГЛУПОСТТА Е ОБРАЗЕЦ,РАЗУМЪТ Е БЕЗУМИЕ"
ИЛИ ПРИТЧА ЗА УМОПОМРАЧЕНИЕТО...
ТУНЕЛЪТ, В КОЙТО СЕ НАМИРА БЪЛГАРИЯ ..Е БЕЗ ИЗХОД!!!!"

https://www.actualno.com/columnist/article/1263/author_id/93
Добре, че имам възможността свободно да напиша онова, което терзае ранимата ми поетическа душа, защото иначе щях да се пръсна на парчета. Без да преувеличавам, цялата тази злокачествена изборна шумотевица метастазира в мен и ме заведе до ръба на умопомрачението. „Където глупостта е образец, там разумът е безумие“ – за капак Гьоте цяла вечер не ме остави на мира. Чашата ми е празна. Като реалността, в която се опитвам да живея. А най-ужасното е, че вече свикнах с тази празнота. С нея е пълна моята България, надута като един балон, който преглъща с огорчение и страх заканите на острата игла зад ъгъла. Като безумните очи на Вазовия Мунчо. Като един маргинален образ в сърцето на Европа и света, забравен от Бога и оставен на произвола на съдбата. Изборните резултати далеч не са най-големият ни проблем, а тази словесна еквилибристика около тях, цялата тази бутафория на акумулираното публично говорене, нейната безпрекословна амортизация и профанизация. Безброй изяви в социалните мрежи и медийните студиа на политици, социолози, политолози, експерти, анализатори, журналисти, интелектуалци, гласоподаватели и прочие озариха с лъч светлина гъстата тъма на окаяното ни народно битие. Каква патетика, каква конюнктура, какво боравене с думите! Като се почне от „националните интереси“, мине се през „ние не искаме властта на всяка цена“ и се стигне до „алтернативата на статуквото“ и „истинската промяна“. Но най-отгоре над всичко стои един слоган, който сякаш вече е имплементиран в недрата на оскотялата българска душа. Клетият ни народец се кълне пред него и го повтаря денонощно – „България за българите“. Това е новата ни национална доктрина. Тези думи трябва да бъдат изписани със златни букви на общия ни гроб, като една своеобразна епитафия в крайно нелирична и неприлична форма - да се знае, че там някъде е имало някаква държава. Или както се казва, има такава държава, защото има такъв народ. Все още… „България за българите“ е нашата тиха смърт, вечният ни Преход, посттравматичното очакване държавата да е за тебе, нещо да ти даде, да се напапаш за нейна сметка. Надали ще доживея да чуя "Българите за България". Там трябва първо ти да дадеш, да заслужиш, да се потрудиш, да се обединиш. Ама нейсе. Не че няма изключения, просто са твърде малко, за да не бъде потвърдено правилото. А и повече да са, аз вече съм на ръба на умопомрачението. Целият този фалш, замаскираните нрави, опаковките на ценности, кръчмарската глъчка ми идват в повече. Спасява ме това, че съм гражданин на една своя измислена държава, в която единствените ми съграждани са собствените ми думи. Защо ли не е жив Алеко сега? Ах, колко много материал за писане щеше да има! Пък можеше да направи и партия, която да се казва, например „Не, България“ или „Нова монархия“. Няма значение лява, дясна или центристка. Все щеше да хване някоя субсидийка. А пътеписът му днес щеше да се казва само като „До Чикаго“. Без назад.  

ИЗТОЧНИК:



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав!...
27.03.2017 19:57
Много фалш, бедност, мъка, лудост има у нас...
цитирай
2. mileidi46 - Тоя тъп народ,
27.03.2017 20:16
mt46 написа:
Много фалш, бедност, мъка, лудост има у нас...

не можа да схване,че единственият начин ,да измете мутрите е да не иде на ДА ГЛАСУВА!!!
ЗАЩОТО НЯМА ЗА КОЙ!! а ТЕ СИ РАЗПРЪСНАХА ГЛАСОВЕТЕ ПО ДРУГИТЕ ЛАЙНАРИ...И ИМ ПОДАРИХА КВОРУМ ЗА КОАЛИЦИЯ!!!
ТЕ ТОВА Е ПРОСТОТИЯТА.
НЯМАМ ДУМИ...БЯСНА СЪМ,МАКАР ЧЕ НЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА МИ ПУКА!!
АЗ НЕ ЖИВЕЯ В БЪЛГАРИЯ!!
И МЪРТВА НЯМА ДА СЕ ВЪРНА В ТОВА БЛАТО!!
ЩАСТЛИВА СЪМ,ЧЕ ИЗМЪКНАХ НАВРЕМЕ ДЕЦАТА СИ ОТ ТАМ!!
ЕВАЛА МУ НА БОЙКО! НЕ Е ПРОСТ!
ИМА ПРОСТАЦИ ,КОИТО МУ ВЯРВАТ И ТОЙ СИ ПРАВИ ИГРАТА!!
СЕГА ЩЕ ДУХАТ ВИРТУАЛНА СУПА ПО ФОРУМИТЕ!!
ХАК ДА ИМ Е...
цитирай
3. saankii - ............в леглото чета...
27.03.2017 21:43
offfff....
писна ми..
да се ядосвам с тъз продажна
средна селска софийска класа..
вижте кой гласува..
виШисти, у Софето, даскали и общински свинее
язък..
цитирай
4. planinitenabulgaria - Вие сте заразена с брадата спирохета на Маркс и нигога няма да бъдете
27.03.2017 22:57
свободен човек. Май не сама поради небрежност сте се заразила, това са сторили други съзнателно. Един пример за възможен Ваш заразител:
Вместо българската дума ПОЕТИЧНА ,Вие предпочитате съветската дума ПОЕТИЧЕСКА. Типична лингвинистична еквилибристика на маркспутинките...
Това доказва, че
Вие сте заразена с брадатата спирохета на Маркс и никога няма да бъдете свободен човек.
цитирай
5. milady - поразителни слова, марине!! като диагноза..
27.03.2017 23:22
mt46 написа:
Много фалш, бедност, мъка, лудост има у нас...

цитирай
6. mileidi46 - Ядосвай се Юлке..
28.03.2017 17:33
saankii написа:
offfff....
писна ми..
да се ядосвам с тъз продажна
средна селска софийска класа..
вижте кой гласува..
виШисти, у Софето, даскали и общински свинее
язък..

ама няма смисъл...
цитирай
7. mileidi46 - Абе Коста глава проста,
28.03.2017 17:34
planinitenabulgaria написа:
свободен човек. Май не сама поради небрежност сте се заразила, това са сторили други съзнателно. Един пример за възможен Ваш заразител:
Вместо българската дума ПОЕТИЧНА ,Вие предпочитате съветската дума ПОЕТИЧЕСКА. Типична лингвинистична еквилибристика на маркспутинките...
Това доказва, че
Вие сте заразена с брадатата спирохета на Маркс и никога няма да бъдете свободен човек.

ТИ ОТКАЧИ ТОТАЛНО...И НЕОБРАТИМО...
цитирай
8. mileidi46 - Диагнозата е фатална..
28.03.2017 17:35
milady написа:
mt46 написа:
Много фалш, бедност, мъка, лудост има у нас...


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8318300
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031