Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2020 22:10 - ....
Автор: bonbo Категория: Тя и той   
Прочетен: 537 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравей любов, как си?Какво правиш?Забрави ли ме вече?Уж всичко беше просто за забавление,а пък какво стана.Лежа на леглото си,мислейки за теб,само за теб.Чудя се защо точно за теб? Защо не за онзи,свалящ ми звезди или пък за онзи подаряващ ми целия свят? За теб си мисля,за този,който не ми даде нищо,а ми взе всичко.

Здравей любов,как си?Мислиш ли за мен понякога? Дали минавам през ума ти в някоя късна вечер? Ти минаваш често,оставаш даже за по кафе,разглеждайки някой вестник и неусетно минава час,а после два,три... Понякога идваш по два пъти. Сутрин за чаша кафе,а вечер за по чаша бяло вино. Но знам,че някой ден ще спреш да идваш. Може би ще се отбиваш през седмица,две. После през месец,два... Докато накрая някой друг не заеме твоето място.

Здравей любов,как си? Замени ли ме вече? Успя ли да намериш някоя като мен? Някоя,която да те чака по цели нощи готова да даде най-скъпото,но само да те види за час,два. Дадох ти всичко,което пожела от мен за мъничко време с теб,за вкуса на устните ти,за онзи омайващ поглед.И ето сега седиш и си пиеш кафето,но май е време да тръгваш.  



Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bonbo
Категория: Тя и той
Прочетен: 4519
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031