Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2019 20:27 - we are..
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 693 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 







Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - Самотния двойник на дълги разстояния..../oт посл интервю..
19.10.2019 20:46
Тръпки ме побиха. Тези хора бяха истински.
Те не умират, плачейки за майчето си.
Не умират, плачейки за някое маце.

- Аз ги видях как си отидоха - дон Хуан и неговата група, едно цяло ято от магьосници. Отидоха на едно място, без всякакви следи от човека и натрапчивото му самопревъзнасяне. Там пламнаха и изгоряха изотвътре. Когато потегляха, те извършиха едно движение, което наричат „перната змия". Превърнаха се целите в енергия, дори и обувките им. Направиха един последен кръг, за да видят за последен път този изключителен свят. О-о-о! Целият изтръпнах, разтреперих се. Едно последно кръгче.", само за моите очи. Можех да си отида с тях. Когато дон Хуан си тръгваше, той ми каза: „За да си тръгна, на мен ми е нужна цялата ми смелост. Нужен ми е целият ми кураж, цялата ми надежда.... и никакви очаквания. За да останеш, на теб ще ти е нужна цялата ти надежда и цялата ти смелост." Тогава направих красив скок в бездната и се събудих в кабинета си. Бях прекъснал потока на психологическата последователност - каквото и да беше онова, което се събуди в кабинета ми, то не можеше да бъде това „аз", което познавах линейно.
цитирай
2. peperutka - Само за твоите очи ...
19.10.2019 20:49
- Имаше една песен, която дон Хуан смяташе за много красива - казваше, че авторът почти е улучил истината. Той замени една дума, за да я направи съвършена. Сложи „свобода" на мястото, където авторът беше написал „любов".

И започна призрачната декламация:

Човек живее само два пъти



или поне така изглежда.



Един живот за теб самия,



и друг - за твоите сънища.



И ти се носиш през годините,



животът сякаш е опитомен.



Додето ненадейно сън ти се яви



и Свобода е неговото име.



А тази Свобода е странник,



с безмълвен знак те вика да го следваш.



Помислиш ли, че е опасно,



и странникът ще си отиде.



Този сън е за теб,



така че заплати цената



-в реалност превърни съня...



Тя помълча малко. После каза: „Приятни сънища!"...
изпародира кикот на вещица и затвори.
цитирай
3. ednalady - :-))
19.10.2019 21:07

дали, ап.Павел би разбрал тази..любов,пардон Свобода?
цитирай
4. eva666 - според мен..
20.10.2019 10:05
първом, е Истината..
после..идва Свободата,
и, чак тогава -Любовта
която /би/ Е.Безусловна ..

Хората ,обичаме, да "сваляме" Създателя, на нашето ниво..
Любовта Е, чисто и просто Енергията, която движи Света, Космоса,Океана..
и, нашите..намерения..

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 528771
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031