Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2019 15:26 - от „The Epsteins“Помпах децата
Автор: zahariada Категория: Поезия   
Прочетен: 381 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.12.2019 15:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

от „The Epsteins“Помпах децата

https://www.youtube.com/watch?v=5YUS-9bAm6o&feature=emb_logo
https://www.veteranstoday.com/2019/11/28/i-pimped-the-children/

Направих сутеньор на децата,
но не се самоубих
, сразих децата,
но със сигурност не се убих

Навсякъде в родния ми град
Те се опитваха да проследят клиентите ми.
Сега казват, че искат да се призная за виновен
За убийството на твоя наистина
За престъплението, което ме удуши, но аз казвам

Направих сутеньорите на децата,
но знаете, че не съм
се самоубил, сразих децата,
но със сигурност не се удуших

Шериф Бил, той винаги ме обичаше.
И защо това бяхме всички знаем,
той летеше по света с мен и моите момичета, за
да им се наслаждава, преди да пораснат.
Насладете им се преди да пораснат
„Той е виновен, но никога няма да плати“

Направих сутеньор на децата,
но не се самоубих
, сразих децата,
но със сигурност не се убих

Херцогът на Йорк достигна и до мен едно ден
Имахме царски път добър
20 години по-късно те обеси обвинения срещу мен
Но Анди няма да бъде обвинен в престъпление
А ти знаеш, че няма да се прави на времето

Направих сутеньор на децата,
но не се самоубих
, сразих децата,
но със сигурност не се убих

Знаеш, че никога не бих направил подобно нещо
не може да навреди на една бълха, ако това бълха ме е
само на псевдо-богат копка Закопаваш мръсотия за Мосад
Сега е твърде късно да се ченге възражение
И моите клиенти всички те отиват безплатно
И моите шефове всички се разхождат безплатно
„Те са виновни, но никога няма да платят“

Направих сутеньор на децата,
но не се самоубих
, сразих децата,
но със сигурност не се убих

 

(извинявам се на Боб Марли)






Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39914848
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31037
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930