Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2011 09:34 - ТАНЦ С МЕСЕЦА
Автор: hadjito Категория: Изкуство   
Прочетен: 743 Коментари: 2 Гласове:
2



ТАНЦ С МЕСЕЦА

      Танцува месецът най-новия си танц. И мисли си, че му партнира най-близката звезда, а всъщност му партнирам аз. Танцува месецът с мечтата ми понесена от облака със сребърен обков, танцува с погледа ми влюбен в планината. Възторгът ми от силуета на върха ме грабва и ме понася сред небесните селения, където в мека светлина, космично болеро звучи на бала пъстър на звездите. Това е танц за месеца, за принца на нощта.  Танцувам с него, но стъпките старинни на неговия танц не зная аз добре и го настъпвам по рога извит, когато сбъркам такта.
     И уж въртим се с кавалера на нощта на дансинга космичен, а през прозореца си виждам как девойката живееща отсреща, сама танцува в стаята си малка озарена от светлика на сърцето й. И тя към месеца поглежда и сигурно си мисли, че танцува с него; не се досеща милото момиче, че аз съм този месец яснолик, с усмивката си озарил нощта. Едва когато месечко ще кривне срамежливо зад покрива висок на къщата съседна и се скрие, възможно е и да усети, че с мечтата ми танцува, с душата ми и с чувството напиращо в гърдите ми. Ще го притисне тя и ще усетя пулса на сърцето й. В езическата нощ на чудесата, такава е магията на месеца – да надари с любов сърцата ни и с музиката на среднощна тишина да ни омае, да ни накара да танцуваме и с него, със себе си и с любовта си.

 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Красив танц :)
17.04.2011 10:10
Честит празник!
цитирай
2. vedrina - !!!
17.04.2011 10:13
Много оригинални, мили, нежни метафори...този текст зарежда с много радост и умиление...!!!
"И тя към месеца поглежда и сигурно си мисли, че танцува с него; не се досеща милото момиче, че аз съм този месец яснолик, с усмивката си озарил нощта."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7092616
Постинги: 8382
Коментари: 1784
Гласове: 4312
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031