Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2010 09:10 - НЕИЗПРАТЕНОТО ПИСМО
Автор: hadjito Категория: Изкуство   
Прочетен: 892 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НЕИЗПРАТЕНОТО ПИСМО

     Докато изчаквах приятеля си да се облече, за да излезем на разходка из града, намерих върху бюрото му едно недовършено писмо. В него пишеше следното:
     "И понеже не можем да бъдем заедно сега, скъпа, пиша ти това писмо и мисля за теб. Отчаян съм, че в този красив зимен ден не можем да изживеем щастието да сме един до друг. Надявам се написаните в писмото думи да не ми позволят да изпадна в отчаяние, да заглушат нашествието на тъжните мисли. Искам за пореден път да те уверя, че любовта ми към тебе е все така ненакърнена, въпреки продължителната раздяла. Преживяното с теб е най-хубавото нещо, което ми се е случвало. Ти си моята светлина. Чрез любовта си вървях напред и в работата си. Заобичах целия свят, както никога преди не съм го обичал. Добре, че имам поезията си. Без нея любовта би останала недоизказана, недоразбрана и необяснена. С изкуството, чийто подтик е любовта, се събуждат скритите сили в човека, вдъхновението му, събужда се усетът му за красивото и възвишеното в живота. Обичай страстно изкуството, за да разбереш моята и Божията любов..."
     "Защо ли не го е завършил и изпратил? - запитах се аз. - До коя ли красавица е било адресирано? Никога не ми е говорил за това."
     Замислен над тези неща, гледах с блуждаещ поглед красивата гледка на гаснещия бавно ден.
     Приятелят ми се появи, видя ме приведен и замислен над писмото и ме попита:
     -    Прочете ли го?
     Въпреки, че изпитах голямо неудобство, признах си, че съм го прочел:
     -    Вълнуващо писмо. Защо не си го довършил?
     -    Не успях, а после то загуби смисъл - поклати тъжно глава влюбеният мъж. Каза го с толкова болка в гласа, че ми дожаля за него. Опитах се да го успокоя, да го утеша:
     -    Понякога нещата запазват смисъла си и след като сме започнали да мислим, че е загубен.
     -    Може би. Предпочитам да излезем да се разхождаме и да поговорим за нещо друго.
     Вечерта беше тиха и красива. Говорихме за какво ли не, но не и за загадъчната жена и за недовършеното и неизпратено до нея писмо. А то не ми излизаше от главата. Може би, ако тя го беше получила и прочела, животът на приятеля ми би протекъл по друг начин. Кой знае? Жените са така непредсказуеми...
 


Тагове:   писмо,   неизпратеното,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - mnogo hubavo...
11.08.2010 20:32
mnogo hubavo...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hadjito
Категория: Други
Прочетен: 7131045
Постинги: 8434
Коментари: 1791
Гласове: 4323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930